Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 15, 2010

what a damn night..!!


uwaaaa....
i feel so bad last night..
i dun know y..
jantung aku bedegup kencang..laju gler jantung aku
then aku rase sedih, resah n gelisah
aku xtaw npe jdi cmtu
aku menangis...

abg naz x reply msg aku
lambat reply msg aku..
then tanpe sebab aku menangis lgi..
plz help me

then aku tgu abg naz balik..
mcm bese...
aku rase cam lame sgt
n tanpe sebab gan aku menangis lagi
uwaaa wat happen 2 me


ble abg naz da smpi umah
dy teros kol aku
aku menangis
abg naz cool kan aku
wt aku ketawa n aku stabil
ble abg naz da letak fon
aku sedih balik
aku menangis n ingat suara abg naz je
then aku try lelapkan mate
tpi amat susah
then air mate aku meleleh tanpe henti
dan akhirnyer aku tertidur dengan sendirinyer

aku xtaw knpe...
aku in depression ke
oh tidak
mnx jauh ok
aku xnak sume tu

Ya Allah plz help me...
am i lonely???


0 comments:

Post a Comment