Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, July 24, 2010

durian!

hehe..
aku g jusco semban ari ni gan abg naz
then tgk wayang cte predator
sonok gak
aku nk tgk mantra tpi xdpt lak
abg naz nk tgk cte predator...adess
kene la ikotkan
nk wat cane

em pas tgk wayang
lam kol 4 cmtu da balik da
abg naz beli durian
2 biji
aku nk makan durian
so abg naz belikan
suke sgt!

then mase makan durian
aku ckp aku nk balik KLANG
abg naz tekejut
dy marah aku
aku sedih

aku mnx abg naz anta aku balik
tpi x leh
coz dy da penat
so aku xleh nk wat pe2
makan la ati sendiri

baliknyer aku menangis
pas aku benti nangis kan
nk taw x pe aku wat
aku mekap tebal2
then aku tangkap gamba
pastu aku mandi

aku rase aku da giler la
haha
xtaw la npe camtu
dasyat la ko nie amnah!!
byk kali aku cuci muke aku
x hilang2 lak foundation aku
putih melepak muke aku
cam tepung goma
haha

then da lam kol 9 lebih malamnyer
abg naz ajak g makan
abg aseng nak blanje makan KFC
hehehehe
aku pon g la..
wat muke tebek jer
nasib bek ati aku da elok
pas mekap tdi
aku ceria balik sorang2
sah ko da gile amnah

makan KFC panas
melecur jari2 aku nie
tpi xpe
org blanje nie
jadi sedap bendenyer
hehe....

pas tu abg naz anta aku balik hostel...
then sume nyer ok je da...
xde ape2 pon...
aku ni yg sebenarnyer cam org giler...
xtaw npe leh jadi gler
whatever!

0 comments:

Post a Comment