Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, August 7, 2010

~aku da kate~

aku dah ckp dah kan gan ko pina gan epa
ari ni aku mesti sedih nyer
bab da 2 ari aku epi
so aku mesti sedih nyer

tol aku ckp
dy xnak jmpe aku rini
dy kate nk jumpe aku sok
aku nk jumpe dy ari ni coz aku nk celebrate anniversary kami
kire aku nk jumpe dy lame cket
tpi dy x paham pe yg aku cube sampaikan

entah la..
aku ni sape
dy x kesah langsung pasal anniversary tu
aku je yg beria2
nk wt cane

xpela
bia la aku sorg je yg menangis
da bengkak pon mate aku nie
aku x suke keadaan nie
suke ati abg la
abg xyah la lagi dtg jumpe am
alo abg x ingin nk tgk am

setiap kali nk jumpe
msti nk gadoh
then msti nk ungkit yg abg dtg sini tiap minggu
fine..dah xyah la dtg lagi
alo nyusahkan hidup abg
bia la am yg syok sendiri
menangis dan ketawe sendiri
am selalu da kene camni gan abg

dah la abg
am x taw nk ckp ape
cukuplah sampai sini



2 comments:

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

alorh..sedihnya la ko am....pakwe ak lagilah expert dr pakwe ko tau..

hahaa..lgsung xmcj ak...nk kol petah lagi..cet...tgk la t..ak majuk ngn die..seb bek die balik kmpg jmpe mak n abah die...

pk kan..xlme lagi bakal menantu an..hahah..so wat2 cooll..padahal..aty aku ase nk jeriiittt.....

siap kamu mr.chappik...balik t..ak kerat2 kamu..hahaahhaha


relax ea..bace blog ak jerk la..kasik hilang sedih ko..okeyh...
^_^

Azwandy Bin Muhamad said...

Salam..

Singgah & jd follower blog awk...
Singgah la kat Poet Dusun Bayu..Hehe,,,
Follow sy gak k..

Post a Comment