Monday, May 24, 2010

kuar bersama family...


semalam aku gan family aku kua g kuala selangor..
jumpe sedare kate ayah aku...
tpi setahu aku..aku xde sedare kat klang tu..
10 tahun da aku dok klang...
xpenah tau pon de sedare kt c2...
whatever la..
so aku pon g la umah sedare aku kat sane tu....




sampai je sane..
masyaAllah...bahasa JAWA da dorg gune...
mane la aku paham...
ayah aku gan dowg je la yg beckp...
aku ni jawan murtad..
same la gan adik aku..
mak aku paham la gak cket2...
lawak tol...



dorg ketawa..aku adik gan mak aku pon ketawe...
padahal x tau pe yg digelakkan nyer..
so kat umah sedare aku tu..
de kucing...
gler comel nk mam...hahha
aku dukung2 dowg...



nk amek gambo kt sawah padi tu..
tpi musim menuai lak skunk..
so x dpt la nk amek gambo padi hijau2 tu...
bab dtg x kene mase lak...
len kali dtang la time padi gah hijau...hehe
pe la aku nie...



ha...ptg tu otw alek kolej..
aku kua gan insan yang aku sygi..
i miss him so much taw...
sayang dy sgt2..
i jumpe dy kt serdang...
so kua g mines jap..
sempat ag tu...

tu je la kot...
ehehhe....
~class dismiss~

1 comments:

diba^pening said...

ske erk kuar ngan abg naz...ahaks

Post a Comment